Monday, December 10, 2007

Juggle Tings Proper

yadayadayadayadayada fan va mycket bull det snackas överallt... BAH here's a cup a moe:

klubb YES! fyllde fyra bast i helgen och det firades med inga mindre än ROOTS MANUVA & DJ MK... inledde kvällen med en jubileumsmiddag ft. Danne, Tobbe, Miguel och Teddy... vidare till ett hemligt näste på söder där den syndigaste dancehallen spelas (haha tack för alla feta förfester baby)... tillbaka till Mosebacke n a lickle softeration backstage med rootsgubben haha... jävligt soft snubbe, vi snackade en hel del om musikscenen i London vs. Stockholm och han bjöd på lite jazzande vid pianot... har det inspelat på mobilen LÅTER FÖR JÄVLIGT hahahaha....

kvällen blev givetvis flottigt fet... fet konsert, fett mingel med nette o:co, emily & birre, lotta, lambert, b-line n all da rest till en fet 2.35:1 fest vidare till en bruuutaaalt fet efterfest där jag köttade sönder min läpp haha I'M A PRO

min insats i SR Ametist var ju katastrof hahaha... var fortfarande bakis från onsdagen och inte särskilt förberedd... min task var att recensera Common giget men sanningen är att jag var så tankad att jag inte minns mycket från konserten hahaha så när Ametist frågade hur det var i livesänding kändes det som mammas korsförhör när man var 13 och hade supit sönder sig istället för "bio med Lisa" haha... fan förlåt Ametist, blir bättre nästa gång...

DAT'S ALL FOWKS

2 comments:

Anonymous said...

hallå

du skriver på ett roligt sätt och verkar vara en kul figur men ibland verkar det som att det bloggen endast handlar om att namedroppa vilket är boooring! skriv mer om dig!

Emeli Pontén said...

skriva om mig? it's ALL mbout me dude.... men ok fattar vad du menar....