Wednesday, January 16, 2008

PRESHA

vissa av er kanske har läst Lisa Magnussons "attack på hiphopen" (http://blogg.aftonbladet.se/19586) som rivit upp en messy debatt, ett inlägg som egentligen inte var ett dugg udda... det här har man ju hört varje dag sen man först noddade sig ett nackspärr... männen inom hiphopen är machofreaks och kvinnorna snygga badrumsmattor... men det är tydligen ändå känsligt för många hiphopare, Lisa blev fullkomligt brutaldunkad med hatmail... hennes svar till kritiken hittade jag precis på nätet, alltså säga vad man vill men den här tjejen är INTERIOR ASSASIN...

Kommentar av sorten: Hiphopen är faktiskt egentligen en fredsrörelse, läs gärna det här [insert länk till en eller flera sidor om hiphop som författats av nån anal nörd med frimärkskoll på alla som nånsin sagt yo].
Svar: Ja, det är väl jättekul för dem att de älskar blommor och att de kan dansa också. Men det förändrar ju ingenting. Jag tycker fortfarande att många, ja faktiskt de flesta, hiphopare jag träffat i Sverige och Frankrike är fjantar.

Kommentar av sorten: Sluta racka ned på svarta, för det är ju de som gör all hiphop, så det är ju det du egentligen säger, eller hur?! Att du hatar svarta!
Alternativt: Du är precis som Hitler. Byt ut "hiphopare" mot "jude" så får du se hur fräscht det låter. Sluta förfölja hiphoparna som folkgrupp!
Svar: Whiggah, PLZ!

Kommentar av sorten: Hur skulle du känna det om nån höll på och klankade ned på den musik du gillar?
Alternativt: Men du då, som tydligen gillar pop, det är ju ännu värre, alla har typ mentala problem och skär sig i armarna.
Svar: Det händer hela tiden att folk snackar skit om musik jag gillar. Då tänker jag jaha, det tycker du och sedan är det inte mer med det.

Kommentar av sorten: Jamen lyssna på den eller den låten, och läs den eller den låttexten.
Svar: Jag orkar inte. Det handlar om personlig smak, och så pass mycket hiphop har jag hört att jag vet att jag inte kommer att ändra uppfattning bara för att jag hör den där bra låten som just du tycker om. Dessutom gillar jag redan en del hiphop, bara inte den jag beskrev i texten.

Kommentar av sorten: Jag är en vuxen man och jag hoppas att du får lite kuk snart, det är ju tydligt att du är helt frustrerad och att det är därför du snackar skit om män hela tiden! För det är ju det du gör! Synd för dig att jag är så intelligent och verserad att jag äger dig helt.
Svar: Tror du verkligen att jag är olycklig över att inte du erbjudit mig din lilla vårrulle?

Kommentar av sorten: Tar du den i tvåan, din korkade jävla hora?
Svar: Nej.

Lisa Magnusson


hahahahahhahahha >> FOOD FOR THOUGHT

No comments: