Sunday, March 9, 2008

we can ride to dis

när du ser mig BESH & JERN BESH & JERN men det börjar bli för mycket... är 25 och sleyyyten... en fylla innebär två dagars dödslängtan kombo grov ångest och det vete fan om det är värt det... att hålla nere konsumtionen vore ju fint men när pontan är snörad hajjar hon inte riktigt när det är FINE och tillräckligt trevligt... har vänner som är lagt ner kröken totalt för att de har samma problem med limitern... visst man har alltid tagit sig hem hel men man kunde lika gärna hamnat hos Hagamannen typ... kan inte räkna till alla mobiler, nycklar, sedlar, sl-remsor, goodybags man supit bort... tror fan det är dags att ta tag i skiten... I'm go KASTA KRÖKEN n go high on life... spännande...

dj Blaqstarr bjöd på ett fett set i torsdags, alla fackade uwhr totalt och det hela filmades... blir en pilot för en ny tv-produktion men GOOD GRACIOUSNESS låt detta inte sändas prime time, jag gick galen därnere och då menar jag bokstavligen... tappade allt vettigt... men trots vissa missöden (ölstölder i baren, misshandel osv.) var det verkligen nasssty nice...

fredagen låg jag dödad. ville gå till Dieselfesten men va väck. detta är en annan anledning till att sumpa supen... man pallar så mycket mer...

lördag drog jag & Lydia en mastodontrunda som innebar Ginko (dj Nasty Nate), Marie Laveau (Jiasi Maciel), Rival (B-line), Bauer (David/Myggan), Ljunggrens, Vassa Eggen (Taro & kärleksJohan), East och slutligen 2.35:1 (David Roiseux). Brandy fastnade på ML men vi var för rastlösa för Jasses brassejazz... liksom allt annat i stan tydligen... bunkern va bättre än vanligt, Mosley hypade upp oss till en facka ur ROYAL... folket var de bästa och vackraste... älskar det där stället so mawfakin much.......

en som var där va Björn Berglund som i samarbete med Svante Danielsson skapat den här lilla facka ur filuren...



WOMP WOMP WOMP WOMP WOMP haha tack söta den är rätt lik mig... fast jag ser fett agro walla JIHAAADDD ut men det har jag iofs levt upp till i veckan... för att ytterligare provocera jantefolket kan jag avslöja att det finns en drink på Hotel Reisen döpt efter mig... haha... beställ den av barchef Bergman, han vet hur den ska göras n he sure done do it TEYYSTEYYY... skicklig grabb...

idag får jag veta om jag kan flytta tillbaka till sthlm ett halvår... dreadly hope so för de här resorna över helgerna mördar mig... Eye'n'I vill ha mig som sin asse på "Off Beat" men det kanske inte går att synka med studierna... we'll juss see...

p.s
klubb YES! är nominerad i 2008 års kategori "Bästa Klubb" på SMC:s Swedish Deejay Awards...
... sista dag för att rösta är 30:e mars SO DO IT om du tycker vi förtjänar det...

SMC 2008 - Scandinavian Music Convention
All the nominations are compiled from voting by the members of Dee Jay Promotions. On March 10th the publics own nomination in each category will be revealed and you can vote again! Final voting ends at midnight March 30th. You can choose to vote in either Prime Cuts or Urban Cuts or in both.

No comments: