Friday, May 25, 2007

I'm so highayay don't wanna come downawaw..

försten som dricker mest ljummen gratisöl och äter flest geggiga gratisplockklumpar vinner. ait.. READY, SET.. GOOOOOO!!!!

mawrrfuckin hysteriskt just nu ute i svengen.. premiären för F12 blev knökad redan vid åttatiden och Adidas/Rodeo festen var så våt av svett och tvångshångel att man haffade sin öl, highfajvade lite löst folk och sen krälade/klöste sig ut till frihet.. rullade götbacken ner och hängde på den alternativa plattan med lite snygga människor, bara för att söder kändes lite extra radikalt och trotsigt när halva sthlms befolkning trampade varann på tårna way owva deyre on the utha side a town..

tog det färgglada streetwearlajvarcrewet vidare till 2.35:1 där adidasfesten skulle fortsätta men vi gjorde misstaget att vara för tidiga och lessnade redan vid 2-tiden.. ikväll spelar Johanna B därnere (som nyligen tilldelades DNs Gulddrake som "Årets person".. ooooh vilken titel, skulle döda för att ha det på mitt visitkort) och då blir det banne drag cuss I know vad Eros crew är kapabla till.. först ska jag förbi Marie Laveau där dj Prao-D kickar pick-upen.. för övrigt en annan GRAVT förbisedd dj-hjälte!! han har kört på i sthlm sen way back och var den första i sthlm jag blev uppriktigt imponerad av.. det här var på den tiden när jag var nyinflyttad och hade 1 vän i stan.. ha ha.. men eftersom jag är en nazi när det gäller att välja mina vänner var det en av stans tyngsta klubbhuvuden med koll på allt up 'n' new = Peter a.k.a Black Golden Sun. tack peter ow you one..

det går bra för folk just nu.. flyyyyyt.. jackie får spelningar överallt förutom kanske i himlen, lykke li slår igenom massivvvve, johanna B får den officiella credd hon förtjänat sen.. säkert forever (jag jobbade på Subörbfestivalen för ca 5 år sen och hon var en jävla eldsjäl redan då), louisa frontar j-ro's nya musikvideo, emmy får sina kedjor promotade på sveriges bästa streetfashionreportagesidor (maria/decidas verk i K-size) som jag hookade henne me (hookade även Nette (www.n1edesign.se) med maria.. och när vi ändå är inne på vilken hooker jag är.. mwehe.. kan jag berätta att jag var den som presenterade David a.k.a Kocky för Jackie a.k.a Mapei n look what it all gave us!! fan jag är bäst), anna lo får anställning på Magnolia Pictures i new york, marie får snart praktik hos en av sveriges absolut grymmmmaste designers.. inte all set men hopefully och muthafuckin pontan är numera sthlms egen facehunter för high snobiety (www.highsnobiety.com), webbredaktör och pressansvarig för klubb Yes (www.iloveyes), delägare i p.s productions och en hell of a self-made muthafucker!! YEEHAAAA

No comments: