Tuesday, September 16, 2008

hands up thumbs down



en av de mest inspirerande människor jag någonsin träffat drar snart till Israel för att hänga med farsan... LÄNGE... jag kommer personligen sakna honom like mrrrahd, som vän och som en av Sveriges absolut bästa b-more djs... DJ TURK DISCO har bidragit med sån där tjocktungfetskit till klubbarna ett par år nu och det kommer bli tomt... kan du överhuvudtaget tänka dig hur jävla dull det blir utan honom?!? vi får försöka hålla fortet tills han är tillbaka på samma omöjliga vis som vi försökt facka ur big time utan BRANDY på klubben.... lyckligtvis är hon snart tillbaka fr L.A. men Ruben baby du kommer saknas....

RUBEN SZNAJDERMAN

3 comments:

IRIKA said...

JA och på tisdag kommer jag!!!
fan vad du är gullig emelo
pusspusss/ Brandy

IRIKA said...

HAHA aw va gulliig du e! oh jag kommer oxo sakna ruben!!! min ruvén, min högra hand, mitt hjärta!! jag kommer på tisdag så se till att förbereda en fet fest ti nästa helg...jag ska dansa underkläderna av alla.../Brandy

Anonymous said...

han är en jävel på att skaka göthen den där ruben har jag nog minsann sett..