Thursday, March 22, 2007

moneyhoe wid lust for dough..

faaan så missade man ännu en mäktig yoyoyo happenin på olssons video, försökte in i det sista byta mitt nattpass men helllvettte.. därför jag sitter och bloggar som ett retard om ni undrar, 10 timmar dötid utan musik eller vettig tv..

fick precis höra ordet på gatan av håkan a.k.a fräshnesspossy att det hade vart slagsmål i dörren och hångel i sofforna.. faan så missar jag allt!! goddammm.. iofs är jag fortfarande bakis från all bjudöl på riche men vad är inte bättre bot än ännu mer öl.. fckkk.. jag är en hora för mitt jobb.. kan jag inte bara få gifta mig rikt nu så jag slipper missa fler weiyyld klubbar n wikkid fights.. eller få ett extraknäck som inkluderar teoretisk möjlighet till liv.. fkkk.. piece a crappp..

ägnade istället kvällen åt att se en grose dokumentär om män som lever med barbaradockor som om de vore riktiga människor.. .. på kalaset satt de uppklädda med partyhattar och en prydlig tårtbit framför sig.. liksom vilt bresade ben och readytoblowfejs.. hahaha begreppet "desperat" fick sig plötsligt en helt ny färgskala.

No comments: