Saturday, March 17, 2007

spit summ ishhh..

att vara inte en D eller E, utan F är fan ingen blessin.. det finns standard scenarier av fördomar man får möta regelbundet.. snubbar som tror att man är hot on the porridge varenda sekund bara för att man har viss rekvisita för det, tjejer som tror man är helt mallig och inte vill ngt annat än sätta på deras pojkvänner.. att det kan vara en sån jävla grej, lite chest..

skitsamma, kände ikväll att jag behövde bara spit summ ishhh.. n here's a cup a moe..

vad är det med snubbar som ger mixed f-in jävla messages?? vill de playa en eller är de bara vrickade? finns det tydliga tecken? hur länge ska man stick in there?? fan inte för att jag vet själv vad jag är ute efter men herregud att vara omotiverat dryg är inte så jävla hett.. okej om man har ngn jävla klängig skit på sig med asberger men vaffan om man är allt annat än det och fått ett bra gäng jag-gillar-ditt-sällskap-moments så ser jag inte riktigt logiken i det hela..

alltså de flesta av mina vänner är av male gender så varenda en av er, hispa inte upp er.. it's not bout you it don't apply.

detta gäller en relativt ny bekant som jag ändå vart hooked på sedan första gången vi introducerades för varandra.. ett antal år sedan.. fan fuck dis ishhh..

martin j är mästare på skräddarsydda analyser och trodde att snubben antingen var osäker eller hade andra tjejer i pipelinen.. han tyckte jag skulle "köra på" men ärligt.. jag vet inte.. låter sommarkvällarna på F12 och efterfesterna på söder avgöra saken..

2 comments:

Unknown said...

För länge länge sedan, när vi alla hade helkroppsdräkter av brunt hår och åt bananer, så hade alla samlag bakifrån. Därför låg då attraktionskraftens fokus på bakdelen.
Ett bra tag senare började para oss vända mot varandra, med denna stora sexuella förändring skiftades återigen attraktionsfokus för att evolutionsapparaten skulle hänga med - det blev hett med bröst, fast fortfarande lite lite hett med ass också.

Sofia said...

Förstår verkligen de där med stora bröst. Har själv bara C-kupa å folk håller på...kan då tänka mig att det blir dubbelt upp med F-kupa...jävla idioter asså..