Wednesday, March 28, 2007

life ain't nuffin but a party y'aaall..

kommer förvärra mitt Tourettes Anglais syndrom liksom mina utslag av Poorbrokebitchsorryassiasis i juni.. drar till New York igen!! YEYYYYY!!!! fiffan va nice det ska bli.. fira ""international weed day" med bijules n potheadcrew, haha de är galna, gå på dj elevens ffffeta klubb The Rub som är wikkeyyd, leva rövare i central park med maria, avundas deedee som verkligen flyttar owva there om inte alls länge n git down med houseklubbarna som är frikyrka för mig..

sommaren närmar sig med monstersteg och F12 hägrar.. nyheter för i år är att det kommer bli mkt mer electro generellt liksom att b-line, som senaste åren varit den mest populära klubben, måste retirerera till att husera endast en gång i månaden.. wack men vad ska man göra.. blir nog ett givet flyktingläger ändå för alla som av diversa anledningar är kvar i vackra sümmerstöckhölm..

ikväll spelar dj skream (u.k) på 2.35:1 men jag.. hold ya breath.. jobbar.. fffd ap!! sunkigt men man måste försöka se det långsiktigt.. kan ta ordentligt ledigt i sommar om jag bara slavar lite till nu.. dra till nyc i juni och augusti, athen, amsterdam.. mmm men juli tillägnar jag sthlm, f12, lite jobb n lotsa naughty naughty binnisssss.. hahaha

folkets kelubb med residenter basutbudet, kärleksjohan mfl. har premiär imorgon på gamla tivoli, numera "helenes krog".. so all ya hoes kom förbi för billig supa och dans!! blir fätt trust me..

fredag spelar maxxxbass o dj alonzo på marie laveau, spy bar bjuder på "friknull" på riche enligt senaste mailutskicket.. haha de har en lång inledning angående ställets inflytande på syndigt beteende och otrohet och av det jag sett och hört på senaste är det bara att printa det i nästa upplaga av NE.. geesh alltså är det så att folk skaffar sig förhållanden för att känna sig lite extra syndiga och döööty när de oops finner sin tunga bland andra halsmandlar..? vad jag erfar är det vanligtvis en "dick-thing" men kära nån det funkar inte att skylla på lille jimmy när det gäller otrohet grabbar.. det är som att skylla på tom varje gång "sweet tanya" spammar dina myspacecomments med porr.. sorry.. won't do..

lördag blir bruutal!! peter fyller 30 och slänger fest, raw fusion frontas av hearin' aid, beats&rims bjuder lite ol'schooldaycare och sen firar rollerboys sin första tolva "the distant ep" i victoriasalen in da maddafakkin spy bar marrrrfackers.. RRAAAARRRRAAA!!!!

p.s
tidigare uttalande att peter/kaah skulle vara ett "asshole" dementerar jag. liksom att theresa själv skulle sagt det, vilket jag inte menade men det kan ha uppfattats så... det var bara stupid ol' em-p som utan att tänka efter smattrade på n jumped to conclusions p.g.a certain info som jag inte vill, eller har rätt att, dra fram här.. förlåt.

ska testa en ny grej som prolly kommer improve the eh kvalitet av diss damm blogg: *trummvirvlar*.. ett par sekunders eftertanke och lite goddamm respekt för den här formen av publicering.

stupid bitch

No comments: