Tuesday, April 24, 2007

not juss anotha picture in a magazine..

trots riskfaktor MAYDAY tog jag chansen o drog med mig min baby Olympus ett par kvällar av hårt festande.. duckade för flygande öl och fyllon men varsågoda här är resultatet av rrrraw n pure FESTSKILLS!!! !!!! !!! > > > > picsen på min myspace

kommer inte dra med mig kameran mycket mer eftersom det kräver lite väl mycket combat men tack alla ni som ställde upp.. syftet var att samla ihop lite pics för en slideshow som jag kan dra igång i min etta i Falun.. ta en jävel.. släcka ner.. och låtsas att jag är i Stockholm när hålan får en att spy av klubbabstinens.. faaan jag kommer sakna er allaaaa!!!!!


p.s

The French Connection : Dansens Hus 25-28 april

Ajvar 2-års jubileum : Tranan 26 april

Dj Scribe : 2.35:1 26 april

Folkets Kelubb ft. Max Peezay : Helenes krog 26 april

Opolopo & Mapei : Berns 28 april

Paul Devro : 2.35:1 28 april

Little Brother : 2.35:1 3 maj

Cash Money : 2.35:1 4 maj

Niel Pierce : Marie Laveau 4 maj

Devin the Dude : Debaser Medis 9 maj

Swedish Brandy : 2.35:1 10 maj


BOY. O'BOY.

No comments: