Sunday, April 1, 2007

I'm just too much I'm just too much to touch..

söndag. solen skiner. fåglarna skriker. huvudet bankar. fan SHUT THE FFKK UP.

nöjd med helgen även fast den var softare än förväntat och lämnat en känsla av att man inte längre är en liten galen snorunge som en gång i tiden sprang runt på G-klubben (minns ni den?) och lekte "tunghälsa-så-många-som-möjlligt-leken".. torsdagen gav ett första smakprov.. Mackan, kärleksJohan mfl premiärade en ny veckoklubb som jag bara var tvungen att kolla in eftersom jag ääälskar deras shitt.. väl utanför undrade jag om jag skulle bli traditionellt stenad för att vara över 20.. snittåldern var kanske 16.. mötte upp andra pensionärer därinne, fräshness-einar, rndmstreet-mattias, turkdisco-ruben och vi släppte inte rullatorn förrän ölen och bootybassen kickade in ordentligt, shiittttt asså ääääälskar skiten.. skönt också med en massa kids på dansgolvet som bara gick galna utan prestige eller coolhetsångest.. freakade loss med en wickeyyd brud som jag nu stämt date med torsdagar för att skaka den iishen!! so.. if you feel like movin yo ass upndownfromsidetoside GITdown med tonåringarna n Fet Fest Crew på Folkets Kelubb (Helenes krog, gamla Tivoli).

fredagen blev tantbevismaterial nr2. var först i uppsala för att kika förbi en konsert där min gudfar skulle spela klassiskt grekiskt med sitt band Meraklides (hej 50+) vidare tillbaka till hufvudstaden och Marie Laveau där max rockade mixen.. hade mött upp marie och en av hennes polare på sugar bar men i dörren uppdagades lite chockerande att denna kvinna var 18 bast och alltså inte hade en chans att komma in på ML.. goddamm hade helt glömt all slug taktik man nyttjade vid den åldern så de ciggade loss utanför medan jag sög tag i mina löständer, gick in för att bara hälsa iaf o sen git the hell out för att 2.35a..

no probs där inte, nej nej vakten öppnade upp för oss innan vi ens var on spot, sa att han kände igen mig och välkomnade oss hjärtligt.. samma vakt som var en jävla fitta senast jag köade utanför.. borde finnas ett kapitel om vaktmentalitet i gymnasiets psykologiböcker, exakt vilken tid på dygnet de förvandlas från perfect gentlemen till perfect assholes. väl bänkade med öl och en massa seriösa samtalstopics hade vi en riktigt vuxet "trevlig" kväll.. hejälp..

lördagen var precis så skönt spontan som en utekväll ska va men som man sällan unnar sig.. drack vin och whiskey hos peter för att fira hans 30års dag.. av sina närmsta vänner fick han en juicemixer (geesh.. bra present men jag ville bara blanda mig en knarksmoothie.. growupångest!!!!).. intog raw fusion relativt tidigt o shitt va nice att kunna dansa med lite actual golv och syre!! raw fusion håller än och kommer vara den lätt mest respektabla klubben i sthlm så länge den gamle galne mats lever.. hip hop hurrayyy!! träffade niklas a.k.a dj grass med tidernas snyggaste korsstygnskonst på bröstet, biz markie kärleksfullt handgjort av världenslättballastefruga.. daemn önskar jag var gift med henne.. maria a.k.a decida var på plats som inte hör till vanligheterna som den workoholic hon är, peter/kaah och bobby bling likaså, up hygh visade sig och är alltid sådär ospecifikt hoppingivande som de där gula grejjerna som ploppar upp om våren.. deedee var ute för sista gången innan ajössngoodbyefuckinOUT.. lyckans cheesejäveln flyttar till new york.. asså goddammm jag skulle kunna mörda för ett green card.. sprang in i en lila prickig iob utanför när jag plötsligt fick ett infall att dra till annakhan där martin j hade lite gathering för att fira hans nyss fyllda 32.. allaaa var där.. allah walla.. mange, matte, freddie, nico, max, kellerman, danne n so on so forth.. klockan stroke ett och max, nico, jiasi n moi tog en bulle ut till en fest i örnsberg där agnes-lo spelade electro/techno av den bättre sorten.. farnaz och naz återfanns vid svartbaren och några öl och rodeobloggpicposer senare kände jag mig done och tog sista t-banan inåt stan.. spyan eller 2.35, spyan eller 2.35.. hamlet DAT is the question.. men köandet kändes bara för drygt så jag mötte upp "en vän" som precis var klar med lite performance på beats&rims.. drog hem till hans nicea lght, serverades perfekt pasta med pesto framför wallace&gromit, nackmassage, och lite soft skedande innan fyllesömnen slog till.. perfekt.. ett jävla tjat om att vi skulle knulla iofs men can't blame him han är kille liksom.. förvånade däremot mig själv med att bara vara helt ointresserad.. t.o.m mamma har påpekat hur pryd jag blivit, hon kallar mig 1800-tal och kanske är det så men I like this catholic way of livin.. eller så är jag bara less på lagom ok sex.. donno..

ikväll är det busta och dre up in this.. men efter tre kvällar ute är pontan a.k.a krinolintanten sliiiiten, seeeg och efterbliven.

torsdag though kan ni lätt räkna med mig.. YOYOYO aaaam BRACK!!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

(fler bilder uppe på rodeobloggen.. http://www.rodeomagazine.se/gastblogg.php?Blogg=11)

No comments: