Monday, April 9, 2007

party & bullshit & party & bullshit & party & bullshit & party & bullshit & party & bullshit..

my goddd. fyra dagar ute på rad och jag känner mig som en CHAMP. haha.. nej inte riktigt.. en massa plugg o seriöst viktiga grejjer jag gett fan i.. men hell det vare värt..

onsdag hade abbe b-day bash på Ljunggrens och självklart infann vi oss.. larsa mixade nostalgi och joel spirits.. kärleksjohan reppade flanellskjortan (som sagt.. så jävla HOT) med sidekick jeppe körsbär, isse var där som jag inte träffat sen i somras banne, naouras as well givetvis liksom streetwearlajvarna einar och matte, vincent (maleknuten we likee..), snygg-marie och nyrånade helene.. skärholmen är nya harlem, fan inte klokt.. hursomhelst skittrevligt men 2.35 slickade våra örsnibbar och snart var man i bunkern där jason n posse, jackie och pretty much hela eros crew fick stället att rock rock on 'til da break of dawn.. tomas o lykke attackerade folk och inredning med akrobatisk crumping.. shitt man måste ta och lära sig.. och vi andra bärsade loss och hade en fätttt nice kväll.. mitt sällskap gick hem fo summ nassty stuff men jag hängde kvar lite för att nyktra till och snacka med marianne (vadå fulsnygg.. hon är ju definitionen av FAB), lasseklassekalaskula som snart blir rikskändis och kommer få så mycket poonany att han måste skaffa sig någon typ av sexbulimi för att inte bli fed up, fotografjohan och andra ljunggrensobsessers som dök upp strax innan stängning men då hade två glas vatten klappat mig på axeln och jag kunde rulta hemåt..

torsdag började kalas med gratis sprit hos åsa som hade bjudit in Eastservitörer med lite modifierad syn på sina arbetsprivilegier.. packade och hey yippiyoyippiyeyy tog vi festen vidare till YOYOYO, som nu flyttat till Reisen btw.. stiff lokal men med rätt alkoholmängd och världens bästa människor kvittar det.. okej här har vi lite luckor.. men såsmåningom var vi på 2.35 igen n it was goddammmm nice!! ännu en gång.. riktigt bra dj och hell yeeah en feyyttt nice kväll!! en massa hunkar.. särskilt en som är så het att man bara vill rrrrrrip it OFF.. dammit.. mer hunkar åt folket!! tror jag ska börja reconsider mitt oslampiga nya jag..

fredag. dajlemma.. quentin harris på marie laveau eller goldie på 2.35:1.. som en radarstyrd blev det ändå 2.35 men på plats blev jag osäker på om det var rätt beslut.. piercingdreadlockmongon hängde i klungor och d'n'bbrats dansade kalkondansen.. men tack allah var det ett bra gäng ol, new n present frenns som fick kvällen att lyfta.. sprang in i ingmari i dörren som kramade om mig och jag kände att vill hon och johan adoptera mig så hell yeeah!! emeli pagenkemper låter inte så dumt.. henry fyllde år och var rättfärdigt aspackad, ville "bära mig" haha men det blev det inte av.. en födelsedagspuss på kinden kunde jag däremot slutta mig till.. ume matte och jag sjöng umeånationalen (ålidheeeem, grubbe grubbe grubbe).. deedee firade att hon dagen därpå flyttar till maddafakkin äpplet och simbal drog runt mig med ett s&m-grepp runt handleden i ångan av ett freakande 2.35.. rekyl och joel/joey fever i all ära men när den brittiska accenten var on dat ish kunde inte ens en extrem d'n'bskeptiker som jag motstå att rycka lite i nacken.. goddamm london jag måste dit SNART.. mackan var naturally on spot med sin raveorangea mössa, för övrigt den enda jag kan tänka mig bära en med bibehållen värdighet, men en massa folk som man inte förväntade sig dök också upp.. bl.a sebastian suarez-golborne wid spybarcrew som spankade mig med en halsduk.. haha ha trodde det var ett mongo först men när jag såg ett posh glas champagne i andra handen visste jag att judas var i lokalen för att tre gånger förneka spy bar en fredag.. spy bar kan skrika så mycket det vill uppe på berget men spikarna är redan satta, F12 jens & andreas gled majestätiskt runt, peter/kaah & bobby bling uppenbarade sig heta like halleluyaa.. alla gillar d'n'b alltså.. hmm jag är ingen fundamentalist men inte ens en topnice kväll som denna fick mig att "känna det".. eski/grime däremot är en annan femma liksom dubstep, as I know it.. apropå dubstep glömde jag nämna att dj Skream surprise surprise dök upp på Folkets Kelubb förra torsdagen! hade deppat att jag missade honom dagen innan på 2.35 men voila där var han som strippan i tårtan..

lördag. skit.

okej ganska trevlig förfest hos matte med isländsk sprit men sen.. ricardo det var definitivt en stark bokning och ni måste tjänat in en hacka m tanke på allt folk.. men personligen hade jag vag ångest hela kvällen.. varvat av grav ångest.. och lite panikattacker.. var kommer alla idiotmänniskor ifrån och hur fan mycket har det knullats på 90-talet egentligen???? alla dessa kickerskids som ett baltklantarseloljeutsläpp.. fkkin miljökatastrof!! var nära att slinka in på 2.35 istället och jag ångrar att vi dunn diddili didn't.. skaffade mig inte ens en fylla nog att glömma skiten.. men hell det är kvällar som dessa som får en att inse vilken BLESSIN ställen som 2.35:1, Riche, Annakhan, Marie Laveau, Ljunggrens osv kan vara.. lammkött var ok en gång i tiden men jag ska fan bli militant vegan och självmordsbomba moatjé så ni andra får lite andrum när ni försöker avnjuta en hiphoplegend nästa gång..


p.s

Steed Lord på 2.35:1 fredag!!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

No comments: