Saturday, November 3, 2007

Swing Dat Shit

ouff den här helgen blir kämpigare än någon tidigare... har gett mig fan på att stanna i buskarna så det blir lite mer studier done och lite mindre pengar spent... ingen stress mellan klubbar och svåra prioriteringar utan bara EN klubb... EN kompis som spelar skivor... peter värmer inför papa dee på banken bar och i den här hålan är det vad som blir månadens höjdpunkt... under min reminiscens av Lydmar minns jag hur ylva o jag fastnade i hissen med papa dee... minns också barndomen i umeå med mammas papa dee vinyler som snurrade tätt... ska bli en helt ok kväll...

Aaron Lacrates spelning var wickeyd som väntat.. apollo, elena, lydia & jag vougade med/på/över/under varandra som eskalerade till fullkomlig galenskap när Eros crew släpptes lös.... ILLEGAL för att citera sveriges skönaste broad... guttertishan var MIN MIN MIN btw... proud owner... b-more beats hörs ur mitt ekg den dag jag ligger döende.. gittgittar till London helgen efter nästa for summ moe of dat ill eish... Flosstradamus, Kid Sister på ena festen o Diplo på nästa...

Pase Rock, kvällen innan Aaron, var tung han me... har ni sett bilder fattar ni... och alla ni som inte lyssnat på Five Deez GO GIT KOOLMOTOR!!!!

Camp Lo ooooh spaakely bubbelyyyyy....

Raw Fusions 11-års jubileum med bugz in the attic... BUG BOUNCE BIGGER DEN BIPBOP... massssivenesssss... åkte hela vägen fr dalarna bara för denna kväll... n maaeeen var det värt det... tack för shout outs och all kärlek på dansgolvet... om någon hittat raw fusion tishan & örhänget som försvann i rough n sudden moves gimmi a buzzz...


nästa helg..
23/11 BuckNGrind ft. gettotechdansaren STRINGZ fr Detroit /Debaser Medis
>> MISSA INTE!!!!!!!!!

24/11 Pom Pom ft. DJ ELI (NYC) /2.35:1

ROXY COTTONTAIL brack in town… Oddsterfesten…


och den 23/11 missa INTE..
DJ SCOTTIE B som gästar Festen /Berns

”… personifierade begreppet Baltimore… med sitt Unruly Records har han förädlat östkustens dansmusik sedan mitten av 90-talet, långt innan Hollertronix & Diplo… miami bass, house, gettotech, hiphop, crunk, electro, baltimore club och postironiska 80-tals hits…allt sammanstrålar i Scottie B…men vem bryr sig egentligen om genres när man kan gå galen i ett stort, varmt kondensfyllt rum??”

p.s
for those of you in to it...
Swing Dat Shit = newest dancestyle in baltimore club music

No comments: