Tuesday, November 13, 2007

Take It All In And Check It All Out

senaste veckan har varit omskakande... vänner i umgängeskretsen rycktes ifrån oss på ett smärtsamt brutalt vis.... vila i frid....

självklart var det svårt att ge sig ut i Stockholm och försöka leva som vanligt.... men det kändes bra att träffa de man håller nära och låta dem veta hur mycket man håller av dem... det är viktigt att säga rakt ut för vi är inte alltid så bra på att visa det så det riktigt går fram här i Sverige... kände också av andras eftertanke, hur folk verkligen la vikt i orden när de frågade hur man mådde, tog ett stadigare tag om en när de hälsade.... tacksam att jag har lyckan att känna så fina människor..... ni ska veta att jag önskar er allt det bästa.......

Roxy Cottontail var i stan och vände uppochner på hipsterskonvojen Marie Laveau så luggar och hattar flög... Stringz (dansare fr. Detroit) hängde med ut och vi tog oss senare till 2.35:1 där Ingmari lyckats boka en annan talented muvvafucka from the D.... bra kväll men blev blödig framåt natten...

BuckNGrind was ro-rockin it i lördags, med fä-fätiga dansare som grindade loss.... Stringz var stjärnan för kvällen men även Sven/Slam Tilt, Maria/DECIDA, Dennis the Menice, Rihanna (on crack...) och en kort mörk tjej med respektingivande afro fullkomligt BLOWED alla away... de sprätte med kroppsdelar åt omöjliga håll i de mest bisarra vinklar.... shit ni är ena sjuka proffs.... Jackie, Carli, Jesper, Brandy, Shamoun wid posse dök upp och ja ni vet alla how it all goes down in dat neighberhood...

drog vidare till Johanna B's fest i Alby med alla gangstrarna och kom lagom till ölfrukosten.... de flesta hade succumbed i trappor och korridorer... drog upp Stringz på dansgolvet som satt uttråkad o sippade på äppeljuice & vi dansade till den influgna London-djns mixar så det blev fest till gryning.... när alla tog en taxi i panik var de hårdaste gangstrarna kvar... frew, moussa, bergman..... från ingenstans dök mitt ex upp, björn (ena sångaren i mando diao som misshandlade en kvinnlig journalist... jävla idiot).... sjukt märkligt, mitt ute i fuckin skogen i alby helt själv... hursomhelst... han tog min hand och sa "förlåt att jag va en skitstövel när vi va yngre"... sen försvann han i en taxi... själv.... helt jävla insane.... tack för ursäkten men det finns anledningar till att jag inte haft pojkvän sen dess.... gav mig en rak höger every now n then... idiotjävel.... men då var man så entangled att man gick på all skit han sa.... ung & korkad dessutom.... men hell det finns värre erfarenheter i livet.....

p.s
lyssna på Joseph Malik.... en röst som går rätt in i benmärg, hjärnmärg, hjärtmärg you name it.... uppträdde på Lydmar back in the days.... helt ENORM konsert......

p.p.s
checka min profillåt på myspace.... feta grejer från Maryland

p.p.p.s
TA HAND OM DIG.

No comments: